محل لوگو

کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم اثر لیل لوندز pdf


کتاب چطور با هر جور آدمی ارتباط برقرار کنیم اثر لیل لوندز pdf

چگونه با هر کسی صحبت کنیم

نویسنده : لیل لوندز

 مترجم : مهدی قراچه داغی

کتاب چگونه با هرکسی صحبت کنیم پیش از آنکه داستان اصلی خود را شروع کند، با یک جمله به استقبال مخاطب می‌آید: «در این زندگی به دو دسته از اشخاص برمی‌خوریم: آنهایی که وارد می‌شوند و می‌گویند «خوب، من اینجا هستم!» و آنهایی که وارد اتاق می‌شوند و می‌گویند «آه، شما اینجا هستید.» احتمالا بعضی از ما جزو دسته دوم هستیم اما دلمان می‌خواهد مثل دسته اول باشیم! یعنی حضورمان نقطه مرکزی هر جمعی باشد و دیگران از معاشرت و حضور ما لذت ببرند. حالا لیل لوندز، نویسنده کتاب «چگونه با هرکسی صحبت کنیم: ۹۲ راهکار ساده برای رسیدن به موفقیت بزرگ در روابط»، با مشاهده و مطالعه فراوان به ترفندها و راهکارهای این دسته از افراد دست پیدا کرده و آنها را در این کتاب با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است.

نویسنده معتقد است افراد گروه اول در معاشرت‌هایشان انگار ماده‌ای در اختیار دارند که دوستی‌ها را محکم می‌کند. از هنری برخوردارند که روی اذهان تأثیر می‌گذارد. جادویی را می‌شناسند که در اثر آن دیگران عاشق آنها می‌شوند. اصلا انگار آنها از کیفیت‌هایی برخوردارند که رؤسا آنها را استخدام می‌کنند و به آنها ترفیع رتبه می‌دهند. دارای منش و ویژگی‌هایی هستند که مشتریان دوباره به سراغ آنها می‌آیند. دارایی‌ای در اختیار دارند که مردم از آنها خرید می‌کنند و از رقبایشان خرید نمی‌کنند. اینها همه تأثیراتی است که شما با خواندن این کتاب می‌توانید روی زندگی خود بگذارید؛ تأثیراتی جزئی روی معاشرت و دوستی‌هایتان یا تأثیراتی بزرگ و کلی روی شغل و زندگی کاری‌تان.

 لیل لوندز چگونه این کتاب را نوشته است؟

لیل لوندز برای نوشتن این کتاب و رسیدن به یک دستورالعمل جامع ارتباطی، هنگام دیدار با موفق‌ترین و محبوب‌ترین رهبران، زبان تن آنها را تحلیل کرده، به صحبت‌های خودمانی‌شان گوش داده، رفتارشان با خانواده، دوستان و همکارانشان را واکاوی کرده و در نهایت با مشاهده این الگوهای موفق، به راهکارهایی ساده و عملی‌ دست پیدا کرده که دیگران می‌توانند از آنها استفاده کنند. لیل لوندز در این خصوص می‌گوید: «هر کتابی را که در زمینه مهارت‌های ارتباطی، کاریسما و کشش و جذبه میان انسان‌ها به دستم رسید، خواندم. درباره صدها بررسی در زمینه کیفیت رهبری مطالعه کردم. دانشمندان علوم اجتماعی هر کدام در زمینه‌های مختلف نظراتی داده‌اند. دانشمندان چینی که تصور می‌کردند کاریسما ممکن است با برنامه غذایی در ارتباط باشد. برخی پژوهشگران حتی تا به آنجا پیش رفتند که رابطه تیپ شخصیتی را با میزان کاته کولامین در ادرار شخص مقایسه کردند! البته نیازی به گفتن نیست که هیچکدام به جایی نرسیدند.»

پس همانطور که دیدیم کتاب «چگونه با هر کسی صحبت کنیم» شما را با انواعی از راهکارهایی آشنا می‌کند که می‌توانید با استفاده از آنها به کمال برسید و به آنچه در زندگی می‌خواهید دست یابید. این کتاب راهکارهایی پیش‌روی شما می‌گذارد که در زندگی، کار، معاشرت، دوستی، تحصیل و … به کمکتان می‌آید...


مبلغ قابل پرداخت 29,160 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 510
کاربرد هوش و فکر

کاربرد هوش و فکر

نام کتاب : کاربرد هوش و فکر نویسنده :دکتر ژوزف مورفی مترجم : هوشیار رزم آزما فرمت : pdf ... ...

دریافت فایل : کاربرد هوش و فکر

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما