محل لوگو

دانلود عشق و مودت در روابط


پکیج طلایی عشق و مودت در روابط

دانلود پکیج طلایی عشق و مودت در روابط

 

به نظر شما مفهوم حقیقی عشق چیست؟
آیا می‌توان رابطه ای پایدار که سراسر عشق و مودت است را ایجاد کرد؟
آیا ما نیز می‌توانیم همان عشق نابی را تجربه کنیم که در کتاب‌ها درباره‌اش شنیده‌ایم؟ یا تمام این چیزها فقط یک رویای دور از دسترس است؟
باور کنید نه تنها چنین رابطه ای وجود دارد بلکه هر فردی با هر شرایط و موقعیتی می‌تواند چنین رابطه ای را تجربه کند اگر قوانین ایجاد چنین رابطه ای را بداند و با تمام وجود آن قوانین را باور و در تمام جزئیات زندگی‌اش بکار ببندد.

افراد بسیار کمی به چنین تجربه ای از روابط بین فردی در زندگی می‌رسند چون افراد کمی آگاهانه دست به تغییر باورهایشان در زمینه روابط بین فردی می‌زنند… و افراد بسیار کمی متعهد به اجرای آنچه آموخته‌اند، می‌گردند…
محصول عشق و مودت در روابط را به این دلیل آماده کرده‌ام:
تا وسیله ای باشد برای شروع روابطی عاشقانه و توأم با آرامش
تا قدم به قدم باورهای کهنه و محدود کننده که دلیل تجربیات تلخ در روابط می باشد را شناسایی و با تغییر و جایگزنی نمودن آن با باورهای قدرتمند کننده، همان تجربه ای از روابط را برایمان ایجاد نماید که همیشه خواهان آن بوده‌ایم!
تا همه آنچه را به ما بیاموزد که برای خلق یک تجربه زیبا در زندگی مشترک به آن نیاز مندیم…
تا پاسخی جامع به تمام مسائل و مشکلاتی باشد که در زمینه روابط بین فردی با آن برخورد داشته‌ایم…
تا همان افرادی را وارد زندگی مان نماید که دوست داریم و بخاطر حضورشان همواره شکرگزار خداوند خواهیم بود…
به دوره عشق و مودت در روابط خوش آمدید…
اگر شما نیز خواهان تجربه رابطه ای توأم با عشق و مودت هستید، با ذهنی خالی و بدون مقاومت، با من در تمام جلسات این برنامه همراه شوید…

آیا دوست دارید با فرد دلخواهتان روابط عاشقانه و ایده آلی را آغاز و در رابطه ای سراسر عشق و آرامش زندگی کنید؟

آیا دوست دارید بدانید که چگونه می‌توان از یک رابطه پر تنش به یک رابطه عاشقانه رسید؟

آیا شخصی که سنی از او گذشته و یا فردیکه تا کنون رابطه ای خوب را تجربه نکرده، شانسی برای تجربه زندگی توأم با عشق و مودت دارد؟

آیا راهکار جامعی برای داشتن رابطه ای کامل تا پایان عمر وجود دارد؟

تعریف یک رابطه ایده آل یا ازواج موفق چیست و چگونه ایجاد می شود؟

چرا با اینکه یک رابطه تلخ و دردسر زا را با امید تجربه روابط عاشقانه تمام می کنیم، بازهم در رابطه ای با همان شرایط منفی قبلی گرفتار می شویم؟

دوره “عشق و مودت در روابط” را به این دلیل آماده کردم تا راهکاری جامع و کاربردی برای داشتن رابطه ای کامل که نتیجه آن احساس آرامش، پیشرفت و لذت در یک زندگی مشترک باشد…

مأموریت محصول عشق و مودت در روابط این است که به شما بگوید:

بدون اینکه اهمیت داشته باشد الان چه وضعیتی دارید، چه سن و سالی دارید، در چه خانواده ای و با چه فرهنگی بزرگ شده‌اید، چه گذشته ای را تجربه کرده‌اید، چه ظاهری را دارید،چقدر تنها هستید، می‌توانید وارد یک رابطه عاشقانه شوید.

در اولین جلسه از این محصول، با قوانین و اصول مهم ارتباط آشنا می‌شویم. تمام تجربه شما از روابط عاشقانه و پایدار بسیار به درک این قوانین و میزان تعهدتان به اجرای آن‌ها در زندگی‌تان بستگی دارد.

بنابراین اگر تصمیم به تغییر تجربه‌تان از روابطتان گرفته‌اید، اگر برای ورود به رابطه ای که حاصل آن آرامش و عشق باشد، مصمم شده‌اید، تا ۳ماه فقط و فقط به آنچه در این محصول به شما آموزش داده‌ام گوش دهید و به آنچه که گفته‌ام بی چون و چرا عمل نمایید، سپس روابطتان را با گذشته مقایسه کنید، آنگاه تصمیم بگیرید که می‌خواهید این روش را برای تمام عمر ادامه دهید یا خیر؟

به شما قول می‌دهم که نتایجتان شما را مبهوت می‌کند. خودتان از میزان قدرتی که در خلق روابط عاشقانه و رؤیایی دارید، متعجب می‌شوید و می‌بینید که این تلاش، این تعهد، این تسلیم بودن در برابر آموزش‌های این برنامه و این مصمم بودن برای ادامه این روند ارزشش را داشت…

پس با آموزه‌های این برنامه که فکر می‌کنم یکی از بهترین کارهایی خواهد بود که در زندگی‌ام ارائه داده‌ام، همراه باشید… در دوره جامع عشق و مودت در روابط به شما خواهم گفت که چگونه روابط عالی که اکنون تجربه می‌کنم را، برای خودم ساختم و اینکه حتی از یک رابطه پر تنش و نا مناسب می‌توان به عشق و مودت در روابط دست یافت و خواهم گفت که سریع‌ترین راه برای تجربه روابط عاشقانه و توأم با آزادی از کجا شروع می‌شود…

سپس در ادامه جلسات با پاسخ به تمامی سوالاتی که پرسیده‌ شده و روند شناسایی باورها و تمرینات و آموزش هایی که ارائه خواهم داد، تمامی باورهای مخرب و محدود کننده در زمینه روابط در لایه‌های پنهان ذهن و ناخودآگاه را شناسایی و با جایگزین نمودن باورهای قدرتمند کننده، روابط عاشقانه جدیدی را می سازیم که هماهنگ با باورهای جدیدمان است.

این نقطه شروع تغییر تجربه تان در روابط بین فردی است…


نکته بسیار مهم!

تا زمانیکه تمام جلسات این محصول را حداقل ۵ بار گوش نداده‌اید و به توصیه‌های آن عمل نکرده‌اید و تمرینات آنرا انجام نداده اید، هیچ اقدام عملی در زمینه روابطتان انجام ندهید… زیرا در پایان دوره خودتان متوجه می‌شوید که به طرز معجزه آسایی همه چیز برای تجربه روابط عاشقانه برایتان مهیا می‌شود.

پس تا آن زمان صبور باشید و حتی از خودتان نپرسید که چطور این اتفاق برای من رخ خواهد داد، در حالیکه من یک بار از همسرم جدا شده ام… من زیبایی ظاهری چندانی ندارم… من در خانواده ای نامناسب بزرگ شده ام… من یک زن مطلقه هستم… من تا کنون چند شکست عشقی داشته ام، من تا پایان عمر در این رابطه نامناسب با این فرد نامناسب گیر افتاده ام و هزاران دلیل دیگری که ذهن تان برای شما می آورد…

زیرا وقتی متعهد و مصمم به تغییر باورهایتان و ایجاد باورهای قدرتمند کننده در زمینه روابط بین فردی می شوید، همه چیز خود به خود درست می شود…

زیرا تنها کار شما ایجاد باورهایی است که شما را در مدار روابط عاشقانه قرار دهد و بقیه کارها دیگر کار خداوند، قوانین او و جهان است…

 

روابط اخیرتان چگونه تمام شده است؟

به نظر شما این روزها در روابط بین فردی خیانت زیاد شده در حالیکه عشق در نسل‌های قبل زیباتر بوده؟

آیا روابطی که تا کنون برقرار کرده‌اید، در ابتدا شروع خوب و عاشقانه ای داشته و در نهایت به شکلی نامناسبی تمام شده؟

آیا شما هم با دیدن اینهمه روابط آشفته در اطرافتان، از روابط بین همسرها یا رابطه با جنس مخالف قبل از ازدواج، به این نتیجه رسیده‌اید که چیزی بنام عشق یا رابطه ایده آل موضوعی بسیار دور از دسترس است؟

چه چیزهایی را در مورد روابط پذیرفته‌اید؟

از نظر شما ازدواج مسئولیتی است که تمام آزادی‌های فرد را محدود می‌کند؟ آیا از کنترل‌های شدید همسرتان به ستوه آمده‌اید؟ آیا فکر می‌کنید اگر رابطه ای خراب شد، دیگر ساختن دوباره آن رابطه غیر ممکن است؟

نکته بسیار اساسی و نخستین گام برای ایجاد یک رابطه ایده آل، رسیدن به شناختی کامل در مورد تمام چیزهایی است که از یک رابطه می دانید و پذیرفته‌اید؟ این مأموریت دومین جلسه دوره عشق و مودت در روابط است.

روابط ۱۰۰ درصد موفق و کامل، قوانینی ثابت دارد، بنابراین قرار نیست من در این دوره به شما معجزه نشان دهم، تجربه یک رابطه رؤیایی اصلاً معجزه نیست، بلکه درک قوانین و اجرای آن در زندگی است . همانگونه که امروزه سفر با هواپیما و سوار شدن بر ماشینی که درهوا حرکت می‌کند، یک معجزه نیست بلکه درک قوانین ایرودینامیک توسط بشر است.

قرار است به درک کاملی از قوانینی برسیم که ماحصل آن تجربه یک رابطه ایده آل، عشق واقعی یا هر تعریفی است که شما از یک تجربه شگفت انگیز در رابطه با فردی که عاشقش هستید، دارید!

یادتان باشد که راه حل اساسی برای تغییر تجربه‌تان از روابط بین فردی، در پاسخ‌های واقعی ای نهفته است که به سؤالات و تمرینات این جلسه می‌دهید و تأکید می‌کنم که مسیر رسیدن به یک رابطه رؤیایی، از گوش سپردن به توضیحات و انجام تمرینات این جلسه می‌گذرد. بنابراین هنگام انجام تمرینات، در خودتان دقیق شوید، با خودتان کاملاً صادق باشید و آنچه را که در موردتان صدق می‌کند، در پاسخ به سؤالات بنویسید نه آنچه که در نظرتان صحیح است!

 

از این جلسه به بعد، پاسخ به سوالاتی که قبلاً پرسیده شده، آغاز می‌شود.

در پاسخ به هر سؤال، قوانین کیهانی در مورد آن موضوع و نگاه صحیح به آن موضوع در روابط و باور درست در آن زمینه آموزش داده شده است.

در این جلسه به سؤالات زیر پاسخ‌های جامع و کامل داده شده است:

با توجه به اینکه ما در یک جامعه ای قرار داریم که خواستگاری دختر از پسر مناسب و مقدور نیست، چکار کنم همان فردی به خواستگاری‌ام بیاید که با او کامل شوم و خوشبختی را تجربه کنم؟
۲٫ چرا روابطی که در اطرافم می‌بینم مثلاً روابط خواهر یا برادرهایم یا فامیل و آشنا با همسرانشان، معمولاً شبیه روابط پدر و مادر یا دیگرانی که روابط خوبی ندارند؟ چطور می‌توانم از این موضوع که ممکن است من هم مثل پدرو مادرم، رابطه خوبی با همسرم نداشته باشم، نترسم؟

۳٫ چرا اکثر افرادی که می‌شناسم، حتی آن‌ها که مدت‌هاست با هم ازدواج کرده‌اند و در ظاهر رابطه‌شان پایدار مانده، خوشحال به نظر نمی‌آیند یا حداقل من لذت و خوشی یا چیزی که بشود آنرا عشق نامید، از روابط آن‌ها ندیده‌ام

۴٫ زوجی که رابطه‌شان خیلی خراب شده و حرمت‌ها شکسته شده آیا می‌توانند دوباره رابطه‌شان را خوب کنند و رابطه عاشقانه و عالی داشته باشند؟ اگر جواب مثبت هست باید چکار کرد و از کجا شروع کرد

۵٫ نمی‌توانم شیوه مناسبی برای یافتن همسر مناسب برای ازدواج دست بیابم زیرا ازداواج سنتی را به این دلیل که هیچ شناختی در آن نیست را دوست ندارم و نمی‌خواهم بدون شناخت دقیق وارد یک رابطه ازدواج شوم از طرفی ارتباط قبل از ازدواج و رابطه دوست دختر و پسری را نیز به دلیل اینکه افراد در آن رابطه توقعات ناشایستی از آدم دارند را نیز نمی‌پسندم. آیا شیوه مناسبی وجود دارد؟

۶٫ شیوه‌های زیادی برای رسیدن به یک ازدواج موفق آموزش داده می‌شود که برخی حتی متناقض یا یکدیگرند اما واقعاً کدام شیوه شیوه صحیح است؟

۷٫ چکار کنم که همان فردی که مورد نظرم هست به خواستگاری‌ام بیاید چون غرور و حیایم اجازه نمی‌دهد که احساساتم را به آن فرد نشان دهم؟

۸٫ آیا می‌توانم مانند حضرت خدیجه که از پیامبر خوشش آمد و واسطه ای را برای ازدواج با او فرستاد، از یک نفر بخواهم که واسطه ازدواج من با فرد مورد علاقه‌ام شود، چون من یک دخترم خودم نمی‌توانم اینکار را انجام دهم.

۹٫ من با استفاده از قانون جذب و تکنیک نوشتن ویژگی‌های فرد دلخواهم برای رابطه او را به زندگی‌ام جذب کردم. اما به دلایلی ارتباطم الان قطع شده و همه چیز خراب شده اما من مطمئنم فقط او همان فرد ایده الی است که من می‌خواهم و نه هیچ کس دیگر. چطور می‌توانم دوباره او را به زندگی‌ام جذب کنم و با او ازدواج کنم؟

نکته مهم

گوش دادنِ چندین باره به این فایل‌ها خصوصاً در مواردی که آن موضوع سؤال شما نیز بوده است، نه تنها موجب می‌شود هر بار درکی صحیح تر و جامع تر نسبت به آن مسئله پیدا کنید بلکه این تکرار موجب ساختن یک باور صحیح در آن زمینه در ناخودآگاه شما شده و موجب می‌شود که آن باور صحیح تبدیل به جزئی از رفتارهایتان شود
هنگام بررسی سؤالات مطرح شده توسط دوستان در قسمت نظرات “سؤال خود را در مورد روابط بپرسید”، با پرسش‌های زیادی مواجه شدم که منشأ اصلی آن عدم درک یکی از مهم‌ترین قوانین کیهانی بود که من از آن بعنوان مبحث مدارها یاد کرده‌ام…

وقتی درک وسیع‌تری از قوانین کیهانی می‌یابید، بسیاری از مسائل که قبلاً موضوعاتی مبهم، غیر قابل درک، مشکلات تکراری یا پرسش‌هایی بی جواب بوده‌اند، موضوعیت خود را از دست می‌دهند…

من در دوره روانشناسی ثروت۱ ، شرح مفصلی از مبحث مدارها در مورد موضوعات مالی ارائه داده‌ام. یکی از مهم‌ترین عواملی که افراد پس از گذراندن دوره روانشناسی ثروت، بصورت ملموس پیشرفت مالی در زندگی‌شان را مشاهده می‌کنند، “درک مبحث مدارها در موضوعات مالی” است. قانون مدارها به آن‌ها می‌آموزد که چگونه با “کنترل کانون توجهشان”، خود را در مدار مطلوب قرار داده و با عمل به قوانین کیهانی، مدارهای ثروت را بپیمایند…

این قانون کلی مدارهاست:

ما در هر لحظه در حال ارسالِ فرکانس‌هایی به جهان هستیم و جهان همواره به فرکانس‌های ما عکس العمل نشان می‌دهد. درحقیقت، تمام اتفاقات زندگی ما همان بازخوردهای جهان به فرکانس های ماست…

باورهای ما و کانونِ توجه ما در مورد هر موضوعی، اساس و منبع اصلی فرکانس‌های ماست و ما را در مداری قرار می‌دهد که در آن مدار، اتفاقات، شرایط، روابط و افرادی هم جنس با باورهایمان را تجربه می‌کنیم.

دلیل اینکه حتی افرادی که دریک خانواده پرورش یافته‌اند، شرایطی کاملاً متفاوت از یکدیگر را تجربه می‌کنند، این است که در مدارهای متفاوتی قرار دارند. چون باورهای آنها متفاوت است و چون کانونِ توجه شان متفاوت است!

این یک قانونِ بدونِ تغییر است.

بنابراین در جلسه پنجم به توضیح قانون مدارها در حوزه روابط پرداخته‌ام
ششمین جلسه از دوره روابط، با ادامه پاسخ به سؤالات بیشتری، مبحث مدارها در روابط را با جزئیات بیشتری ادامه می‌دهیم…

می‌خواهم بیشتر به این مبحث بپردازم که چگونه می‌توانیم فردِ دلخواه را به رابطه مان جذب کنیم…

وقتی برخی از سؤالات دوستان را مرور می‌کنم، متوجه می‌شوم که اگر بتوانیم درکِ واضحی از مدارها در روابط داشته باشیم و تصمیم بگیریم هر موضوعی در زندگی مان، هر اتفاقی و هر تجربه ای را با استفاده از مبحث مدارها مورد بررسی قرار دهیم، به نقطه ای می‌رسیم که هیچ اتفاقی در زندگی مان ما را بهت زده یا شگفت زده نمی‌کند.

و می دانیم چگونه می‌توانیم خواسته‌هایمان را به زندگی مان دعوت کنیم.

چون به وضوح پاسخ تمام چرایی‌های روابط مان و اتفاقات را می دانیم… چون می دانیم که چه باوری ما را در این مدار قرار داده چون با توجه به اتفاقات و شرایطی که تجربه می‌کنیم، می دانیم در چه مداری قرار داریم و می دانیم چه باورهایی ما را در این مدار قرار داد و در این مدار چه اتفاقاتی را تجربه می‌کنیم…

می دانیم اگر می‌خواهیم شرایط مان را تغییر دهیم، اگر می‌خواهیم روابط بهتری داشته باشیم، باید اول از خودمان شروع کنیم… باید مدارمان را تغییر دهیم، باید فرکانس‌هایمان را تغییر دهیم، باید کانونِ توجه مان را تغییر دهیم، باید باورهایمان را تغییر دهیم و باید به هر نحوی که می‌توانیم، در هر لحظه فاصله فرکانسی میان ذهن مان و روح را کم کنیم..

اگر می‌خواهید روابطِ بهتری را تجربه نمایید، اول از همه از خودتان شروع کنید، از رابطه‌تان با خودتان، از میزانِ هماهنگی میان ذهنتان و روح شروع کنید…

با من در این جلسه همراه باشید و مبحث مدارها در روابط را بسیار جدی بگیرید… این ساده‌ترین روشی است که من توانستم قوانین کیهانی را درک کنم و از آن‌ها برای بهتر شدن زندگی‌ام در تمام جنبه‌هایش کمک بگیرم…

سوالاتی که در این جلسه پاسخ داده شده است:

۱ . اگر موضوع این است که ما با فرکانس‌هایمان افراد را به زندگی مان دعوت می‌کنیم، چه فرکانسی را باید ارسال کنم تا آن شخص معین و مورد نظرم را به زندگی‌ام جذب کنم یا با او هم فرکانس شوم؟

۲٫ من در یک رابطه ایده آل هستم اما اطرافیانم ادمهای مناسبی نیستند. چکار باید کنم تا اطرافیان روی رابطه‌ام تأثیر نگذراند چون گاهی نشانه‌هایی دریافت می‌کنم که ناشی از دخالت‌های نامناسب اطرافیان در رابطه‌ام است.

۳٫ من قبل از آشنایی با این قوانین و درک این موضوع که ما می‌توانیم افراد هم فرکانس با خودمان را وارد زندگی مان نماییم، ازدواج کردم و الان تلاش می‌کنم که مدارم را تغییر دهم اما همسرم علاقه و اعتقادی به این موضوعات ندارد و هیچ تلاشی برای تغییر خود انجام نمی‌دهد و در یک مدار دیگر است. چگونه می‌توانم او را با خودم هم مدار کنم؟

۴٫ بر طبق قانون مدارها، اگر شخصی با ما هم فرکانس و هم مدار نباشد، جهان این اجازه را نمی‌دهد که او را جذب کنیم یا با او ارتباطی داشته باشیم، همانطور که افراد زیادی با ما وارد رابطه شدند اما از آنجا که با هم هم فرکانس نبودیم، آن رابطه دوامی نداشت و به ازدواج نیانجامید.

سؤال من این است: هر شخصی بالاخره دارای فرکانس مشخصی است و با توجه به این فرکانس در مدارِ مشخصی قرار دارد، پس چرا شخصی با همان فرکانس و مدار را جذب نمی‌کند که درنهایت بخاطر هم فرکانس بودن و هم مدار بودن، رابطه‌شان پایدار بماند و به ازدواج ختم شود؟

چرا هنوز هم این شخص مجرد مانده است؟
موضوع این جلسه، چگونگی ایجاد ارتباط سالم با جنس مخالف قبل از ازدواج است. بنابراین آموزش‌های این جلسه مربوط به مجردهاست.

در این جلسه پاسخ‌هایی کامل برای این سؤالات خواهید یافت:

آیا نیمه گمشده ای برای من وجود دارد؟

چگونه می‌توانم فردِ ایده آل یا همان نیمه گمشده‌ام را بیابم و با او ازدواج کنم؟
موضوع این جلسه “وابستگی در روابط” است.
شخصِ من، با کمکِ “نگاهِ توحیدی به این موضوع” توانسته‌ام هرگونه وابستگی به هر عاملِ بیرونی را از خود دور نموده و به واسطه‌ی آن زندگی ای توأم با آرامش برای خود بسازم، لذا تمام سعی‌ام در این جلسه بر این بوده است تا بتوانم بصورت ریشه ای و منسجم، مبحث “وابستگی” در روابط را از زوایای مختلف بررسی نموده و با کمک گرفتن از نگاهی که خداوند در قرآن به موضوع وابستگی دارد، آنرا توضیح و راه حل‌های اساسی برای حل این مسئله در روابط را در این جلسه ارائه نمایم…

سوالاتی که در این جلسه پاسخ داده شده است:

تعریف وابستگی
نشانه‌های وابستگی چیست؟ چگونه بدانیم که آیا به فردی وابسته شدیم یا نه؟
اگر کسی به ما وابسته شود چکار کنیم؟
ایا تلاش برای “عدم وابستگی” محدودیتی برای ابراز تمامی احساسات مان به طرف مقابل ایجاد نمی‌کند؟
آیا “عدم وابستگی” با عث داشتنِ رابطه بهتر و ایده آل تر می‌شود؟
دیدگاه قران در مورد موضوع وابستگی چیست؟
من فرد بسیار موفقی بودم اما بعد از یک رابطه با جنس مخالف و وابستگی شدید به او و سپس اتمام رابطه تمام موفقیت‌هایم از بین رفت. می‌خواهم بدانم چرا هرچه تلاش می‌کنم هنوز نتوانسته‌ام مانند سابقم موفق شوم
آیا اگر به فردی که عاشقش هستم وابسته نباشم و به اصطلاح در رابطه‌ام رها باشم، او را از دست نمی‌دهم؟
قبل از هر چیز صمیمانه از نظرات دلچسب، راهگشا و ارزنده ی تمامی دوستانی که در جلسات این دوره آگاهی هایشان را باسایر هم دوره ای های خود به اشتراک گذاشته اند، سپاس گزاریم… برای ما نیز در گروه تحقیقاتی عباس منش، خواندن نظرات شما یکی از لذت بخش ترین قسمت های کار در این گروه است…

در این جلسه به یک مسئله اساسی پرداخته می شود وآن “احساس خود ارزشمندی” است

اکثر افراد، احساسِ خوب را در درون شان منوط به توجهِ دیگران به خود می دانند و همواره وقت، انرژی و زمان زیادی را صرفِ بدست آوردنِ این توجه از طرفِ دیگران انجام می دهند…

آنها سعی دارند همواره به گونه ای رفتار کنند که جذاب به نظر برسند…

همواره تقلا می کنند که دوست داشتنی باشند

اما با وجودِ این همه، چرا آنچنان که باید، نتیجه ای راضی کننده بدست نیاورده اند؟…

این جلسه ادامه ی موضوع “وابستگی” در روابط است که در آن یکی دیگر از جنبه های وابستگی و راه از بین بردنِ آن توسط استاد عباس منش توضیح و آموزش داده می شود.

در این جلسه استاد عباس منش ریشه های مواردی مانند، “احساسِ نیاز به توجهِ دیگران” یا “احساسِ نیاز به تایید دیگران” یا ” احساس بی ارزشی در برابرِ دیگران” را توضیح و با آموزش باورهای صحیح در این زمینه، به ما کمک می کند تا بصورت اساسی ” احساسِ خود ارزشمندی” را جایگزین این موضوع در درونِ خود نماییم…

نتیجه رضایت بخش در این زمینه تنها زمانی ایجاد می شود که این خلا درونی بصورت ریشه ای، با تغییر نگاه و تغییر باورها در این مورد از بین برود، آنگاه است که

خود به خود همه چیز برای ما تغییر می کند.

خود به خود، آنها که باید، واردِ زندگی مان می شوند

خود به خود، آنها که باید، از روابط مان حذف می شوند

خود به خود به سمت و سویی هدایت می شویم که:

دیگر نیازی نداریم تا برای جلب رضایت دیگران، کاری کنیم… یا نگرانِ قضاوت های آنها در مورد خودمان باشیم

نیازی نداریم نحوه ی رفتار، پوشش یا عملکردهامان را طوری برنامه ریزی کنیم که به مذاقِ دیگران خوش بیاید…

وقتی به جای انجام این همه کارهای سخت و طاقت فرسا و بی نتیجه، تصمیم می گیریم و متعهد می شویم با تلاشِ زیادِ ذهنی و انجامِ تمریناتِ و آموزه های این جلسه، “احساسِ خودارزشمندی” را در درونِ خود ایجاد نماییم…

سوالاتی که در این جلسه پاسخ داده شده است:

تنها زمان های شاد زندگی من زمانهایی است که همسرم به من توجه یا ابراز علاقه می کند. بنابراین تنها کار زندگی ام این شده که منتظرِ ابراز احساساسات همسرم برای خوشحال بودن بمانم
می دانم که برای داشتن روابط خوب باید ابتدا خودمان را دوست داشته باشیم اما هنوز درست نمیدانم چطور باید خود را دوست داشته باشیم؟
چطور باید بی قید و شرط خود را دوست داشته باشیم، در حالی که هنوز به اهداف یا موفقیتِ خاصی نرسیده ایم؟

من ایمان دارم کلید موفقیت در روایط، عشق و علاقه ی بی نهایت به خود است، اما واقعا چطور می توان عاشق خود بود؟

چطور با خود دوست باشیم که حتی جایی که بجا هست که خود را سرزنش کنیم، کاری کنیم که مدت این پروسه زیاد طول نکشه و احساس گناه زودتر از ما دور بشود؟

چکار کنیم که نظر دیگران اصلا برایمان مهم نباشد وبه دنبال تائید دیگران نباشیم؟
چگونه می توانم در خودم قدرت و اعتماد به نفسی ایجاد کنم که حرفهای اطرافیانم مرا ناراحت و مضطرب و پریشان نکند؟ زیرا حرف های خانواده ام بخاطر اشتباهی که در بیزینسم انجام داده ام به شدت مرا آزار می دهد.

چکار کنیم که حس ارزشمندی داشته باشیم وهمیشه عاشق خودمان باشیم؟

به نظر شما چگونه می توان یک رابطه مناسب را ایجاد نمود که منجر به شناختِ بهتر جنس مخالف و درکِ تفاوت های آنها شد؟

“اساس نگرانی” در روابط عاشقانه ، چیست و چه نگاهی به روابط موجب حذف نگرانی از آن رابطه می شود؟

چرا اگر به جای تن دادن به جراحی های زیبایی طاقت فرسا و خطرناک، خودمان را همانگونه که هستیم، بپذیریم، به نتایج بهتر و شادی و آرامشِ بهتری در روابط مان دست می یابیم؟

چگونه می توانیم خودمان را همانگونه که هستیم، دوست داشته باشیم؟

زیبایی ظاهری تا چه اندازه در تجربه روابطِ ایده آل و عاشقانه و دوامِ روابط نقش دارد؟

در این جلسه استاد عباس منش با نگاهِ قوانین کیهانی به موضوعات مطرح شده در بالا، راه حل هایی اساسی و کاربردی برای شما دارد.

از نظر ایشان اولین گام در برقراری ارتباط با جنسِ مخالف، ایجاد هماهنگی با خودمان است… چیزی که استاد عباس منش از آن به عنوان “هماهنگی میان ذهن مان و روح” یاد می کند…

ما نیاز داریم برای تجربه روابطِ ایده آل، همه چیز را در مورد روابط مان، روی این هماهنگی بنا کنیم…

وقتی مهم ترین موضوع زندگی مان، ایجاد هماهنگی میان ذهن مان و روح می شود و با خودمان در صلح هستیم، دیگر بقیه ای برای ما وجود ندارد که نگرانِ نبودنِ آنها در رابطه مان باشیم، نگرانِ اظهار نظرها، نگاه ها یا قضاوت های آنها…

این هماهنگی یک سرند است که موجب می شود، فقط افرادی که باید، در روابط مان باقی بمانند و افرادی که نباید، از زندگی مان حذف شوند

و نکته مهم اینجاست که این همانگی همه چیز را در روابط مان به گونه ای مدیریت می کند، که بدونِ هیچ تلاشی همان رابطه ای را که همیشه دوست داشتیم، تجربه می کنیم…

وقتی هماهنگی میان ذهن و روح ایجاد می شود، خودمان را همانگونه که هستیم، می پذیریم، دیگر نیازی به جراجی زیبایی یا کارهای طاقت فرسا برای جلب توجه دیگران نداریم…

سوالاتی که در این جلسه پاسخ داده شده است:

نمی توانم در جمع یا در روابطی که دارم صحبت کنم چون فکر می کنم با حرف هایم حوصله دیگران را سر می برم به همین دلیل سکوت می کنم.
با توجه به اینکه از نظر چهره زیبایی شخصیت شهرت ثروت در جایگاه خوبی هستم و از نظر صحبت کردن در جمع هم خیلی خوب هستم اما در ارتباط با جنس مخالف نمیتوانم کاری انجام بدهم . بارها وارد روابط شده ام اما خیلی سریع رابطه را از دست دادم و هیچ گاه نتوانستم با کسی که واقعا دوست دارم ارتباط برقرار کنم چون همیشه حس میکنم که من خیلی به درد آن رابطه نمیخورم و به شدت در برابر فردِ مقابلم احساس بی ارزشی می کنم.
چکار کنم تا در روابط به فردی بسیار شوخ طبع و دوست داشتنی و جذاب تبدیل شویم و بسیار سریع و ارتباط برقرار کنیم؟
چه کنیم که افراد از بودن با ما لذت ببرند که این امر موجب خوشحالی خود ما هم میشود؟
با اینکه به شدت تقلا می کنم که در ارتباط هایم جذاب به نظر بیایم اما هرچه بیشتر تلاش می کنم موفقیت کمتری حاصل می شود و به خاطر این موضوع احساس بدی دارم.
تا کنون این تجربه را داشته اید که فردی که با او در ارتباط هستید، با اینکه اساسا فرد خشن یا خسیسی نیست اما رفتارش درمورد شما کاملا برعکس است؟

آیا افرادی را می شناسید که در هر حالت روحی یا احساسی، همواره رفتارتان با آن فردِ خاص بهترین رفتار است یا برعکس؟

یا حتی به این موضوع فکر کرده اید که چرا ما با بعضی از افراد به گونه ای کاملا متفاوت از رفتارِ آن لحظه یا خصوصیت همیشگی مان رفتار می کنیم؟

آیا افرادی را می شناسید که همیشه در بدترین شرایط احساسی یا شرایط نامناسب با شما تماس می گیرند یا از شما درخواست می کنند؟

این موضوع نه تنها مهمترین راز روابطِ ایده آل است، بلکه مهم ترین دلیل تجربه های ناخوشایند در روابط پر تنش نیز می باشد…

موضوع این جلسه “بر انگلیختگی در روابط” نام دارد

وقتی برای اولین بار به این نکته ی اساسی از قوانین کیهانی پی بردم، خداوند را بخاطر کنترلِ تمام و کمالی که بر زندگی مان در دستانمان قرار داده است، سپاس گفتم… وقتی این قانون را درک می کنید، از کنترلی که بر رفتاری که دیگران با شما انجام می دهند، دارید، شگفت زده می شوید…

قانونِ “برانگیختگی در روابط” می گوید که شما نه تنها انتخاب می کنید که چه افرادی واردِ روابط تان شوند، بلکه انتخاب می کنید که آن افراد چه رفتاری با شما داشته باشند… و این موضوع رابطه مستقیمی دارد با فرکانسِ حالِ حاضرِ شما... و میزانِ هماهنگی میان ذهن تان و روح

پس لازم است قبل از ایجاد هر رابطه ای و هر اقدامی، درباره رابطه تان با خودتان، درباره هماهنگی میان ذهن تان و روح، به ثباتی اساسی برسید…

مهم ترین کار زندگیِ شما، وقت گذاشتن برای رابطه تان با روح، منبع، خداوند یا هر نامی که برای این انرژی گذاشته اید، است. انرژی ای که نه تنها جهان و وقوانینش را بوجودآورده و هدایت کرده، بلکه شما قسمتی از او هستید و رابطه تان با این انرژی همیشگی است.

نیاز نیست برای جلبِ رضایتِ دیگران وقت بگذارید

نیاز نیست برای دریافتِ عشق و مودت از دیگران، کاری انجام دهید

نیاز نیست برای اینکه دیگران شما را عاشقانه دوست داشته باشند یا از بودن با شما لذت ببرند، کاری انجام دهید

تنها کارِ زندگی شما این است که میانِ ذهن تان و روح، هماهنگی ایجاد کنید، برای ایجادِ این هماهنگی وقت بگذراید…

لازم است به هر روشی که می توانید به تحسین خودتان و افرادی بپردازید که با آنها در ارتباطید، و نکاتِ مثبت را در هر چیز و هر فرد بجویید، این روشی است که می توانید با خودتان در صلح باشید و به هماهنگی برسید، آنگاه فرکانسی را ایجاد خواهید کرد که تنها جنبه ی مثبتِ افراد و جنبه ی مثبتِ هر چیزی را برانگیخته خواهید نمود…. زیرا این یک قانون است

بنابراین توصیه می کنم قبل از هر اقدام درباره روابط تان، ابتدا به این هماهنگی بپردازید. آنگاه نه تنها در روابط تان بلکه در هر جنبه ای از زندگی تان، بسیار قدرتمندتر و اثر بخش تر از درصدِ زیادی از آدمهایی هستید که این هماهنگی را ندارند…

یک خبر خوب درباره مسابقه و جایزه جلسه ۱۱
پس از گوش دادن به این جلسه و درک کامل موضوع “بر انگیختگی در روابط” به شناختِ صحیحی از منظور استاد عباس منش از هماهنگی میان ذهن و روح و ارتباط آن با موضوع برانگیختی در روابط دست می یابید.

قطعا دلیل بسیاری از اتفاقاتی را که در روابط تان تجربه کرده اید نیز برای شما روشن می شود… مثل دلیل رفتارهای همسرتان یا فرزندان تان یا رئیس تان یا افرادی که با آنها در ارتباط هستید… می دانید دلیل آن رفتارهای خاص با شما یا رفتارهای خاصِ شما با دیگران این بوده که شما آنها را برانگیخته اید یا اینکه توسط دیگران بر انگیخته شده اید… حال چه در جهتِ مثبت و چه در جهتِ منفی.
این جلسه به بررسی، “مسائل جنسی قبل از ازدواج” را می پردازد. این جلسه مربوط به مسائل افراد مجرد است اما افرادی که ازدواج کرده اند نیز می توانند با گوش داده به موضوعات این جلسه، به آگاهی کامل تری برسند که بتوانند به فرزندان خود در این زمینه کمک نمایند…

حتما شما هم در جامعه ای که زندگی می کنید، با موارد زیر برخود داشته اید

آیا برقرای رابطه جنسی قبل از ازدواج، صحیح است؟

موضوع باکرگی تا چه حد بر آینده ی زندگی مشترک تأثیرگذار است؟

چه نگاهی می توان به مسئله خود ارضایی داشت؟

قرآن چه نگاهی به این مسائل دارد؟

اگر بر حسب اتفاق یا هر مسئله ای، یک دختر باکرگی خود را از دست دهد، چه راه حلی برای او وجود دارد؟

سوالاتِ زیادی پیرامون این مسائل توسط دوستان پرسیده شده است. در این جلسه قصد دارم این مبحث را نیزاز دیدگاه قوانین کیهانی و قرآن بررسی و راه حل هایی در این باره ارائه نمایم.

زیرا از زمانی که قوانین کیهانی را درک کردم و با مطالعه قرآن، به یقین رسیدم که تمامِ اتفاقاتِ زندگی مان به واسطه فرکانس هایی است که به جهان ارسال می کنیم، تصمیم گرفتم در هر جنبه ای از زندگی ام با این قوانین هماهنگ باشم…

هدف از بررسی مسائل جنسی در این جلسه نیز، ایجاد حدّی از توانمندی در شماست تا بتوانید هر موضوعی در زندگی تان را، با نگاهِ قوانین کیهانی بررسی و روش منحصر به فردِ خودتان را بیابید و با هماهنگ شدن با آن قوانین به احساسِ بهتر و شادی بیشتری در زندگی و روابط تان دست یابید…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


موضوع این جلسه “بخشش” و “ چگونگی عکس العمل در برابر “خیانت در روابط از طرف مردها” است

گاهی اتفاقات ناخوشایندی در روابط تجربه می شود که عدم درک و آگاهی نسبت به ریشه های این اتفاق، مانع از تجربه رابطه ای ایده آل می شود که می توانستیم در همان رابطه به ظاهر ناخوشایند داشته باشیم…

اما نگاه درست و آگاهانه به عواملی که دست به دست هم داده و موجب این اتفاق شده است، نه تنها موجب هدایت شدن به بهبود رابطه و تبدیل آن به رابطه ای ایده آل می گردد… بلکه کلیدی در دست ما قرار می دهد که بتوانیم در هر لحظه و با هر شرایطی به احساس خوب برسیم…

این جلسه، موضوع را از دو جنبه بررسی و راهکارهایی در هر دو مورد ارائه می دهد که در نهایت رابطه را به سمت و سویی صحیح هدایت می کند…

جنبه اول، نوع نگاهی است که در صورت رخ دادن این مسئله در روابط باید داشته باشیم، اگر می خواهیم با قوانین کیهانی هماهنگ باشیم… اگر می خواهیم از دل یک اتفاقِ به ظاهر ناخوشایند، “رابطه ای رویایی” بسازیم و اگر می خواهیم همواره عشق و مودت را در رابطه مان تجربه کنیم…

جنبه دوم، به راه حل های پیشگیری از این اتفاق می پردازد… مواردی که لازم است یک مرد، برهه ای مناسب از زندگی خود را به آن اختصاص دهد تا با رسیدن به شناخت بهتر از خویشتن و نیازهای درونی و نیز برآوردن آنها در زمان مناسب، نه تنها موجبات رشد و کمال خود را فراهم آورد، بکله در آینده نیز رابطه ای ایده آل و لذت بخش را تجربه نماید…

سوال پاسخ داده شده این جلسه

با اینکه چندین سال است که شوهرم را بخاطر خیانت بخشیده ام، اما نمی توانم واقعا احساس شادی داشته باشم و او را مانند سابق دوست داشته باشم، حتی با اینکه بسیار به من محبت می کند و تمام تلاشش را برای رفاه ما انجام می دهد… چگونه می توانم به احساس خوب برسم در صورتیکه چنین تجربه ای را در زندگی ام داشته ام؟
منشأ اصلی موضوع خیانت، ترس هایی است که حاصلِ بی ایمانی است و همواره عامل بروز مشکلات زیادی در همه جنبه های زندگی است .

گاهی به خاطر بی ایمانی، ترس هایی بر فرد حاکم می شود که موجب می گردد به جای حل ریشه ای مشکل در روابط اش، دچارمسئله ای بنام “خیانت در روابط” می شود. این موضوع، فقط سرپوشی موقتی بر مشکل است و فرد را واردِ مسیری می کند که نه تنها او را به احساس خوب نمی رساند، بلکه خیلی زود آنچنان جسم و روانِ او را مخدوش خواهد نمود و موجب قرار دادنش در بدترین فرکانس و احساس و مدار خواهد شد که او را به ورطه ی افسردگی و نابودی می کشاند.

فرد از روابط اش رضایت ندارد اما بخاطر ترس از حرف مردم، برخورد جامعه یا نگرانی هایی که بیشتر حاصل بی ایمانی و ناامیدی از حمایت خداوند است، نمی تواند به رابطه اش پایان دهد، چون:

فکر می کند دیگر فرصتِ تجربه ی یک رابطه رویایی به شکل درست را ندارد.

یا بخاطر از دست رفتن جوانی، وجودِ فرزند و … نمی تواند با فردِ مناسبی آشنا شود و رابطه ای با عشق و مودت تجربه کند…

یا به تنهایی قادر به تأمین هزینه های زندگی اش نخواهند بود.

یا فرزندان اش بیش از حد برای این موضوع بزرگ هستند و باید دغدغه اش خوشبختی آنها باشد، نه خودش…

و دلایلی از این دست…

بر طبقِ قوانینِ کیهانی و راه کارهایی که استاد عباس منش در این جلسه آموزش داده اند، وقتی ایمانی راستین را در درون فرد ساخته شود، تمامی این ترس های و نگرانی ها، موجودیت خود را از دست خواهد داد…

ایمانِ راستین، فرد را به خودباوری رسانده و موجب می شود خود را موجود ارزشمندی بداند و با باور کردن رحمت و حمایت خداوند و توکل بر او، تنها، خواهانِ تجربه ی یک رابطه سالم و ایده آل باشند… و طبقِ این اصل که اگر به کمتر از بهترین راضی نشوید، قطعا بهترین نصیب تان می شود، بهترین را تجربه خواهد کرد…

ایمانِ راستین می تواند همواره در مقابل تمامِ ترس هایی قرار داده شود، که ممکن است در هر جنبه ای از زندگی اتفاق بیفتد و مانعی برای تجربه ی شادی و لذت، بشود.

پیشنهاد می کنیم همزمان با این جلسه، “فصل پنجم کتاب رویاهایی که رویا نیستند” را با موضوع “ایمان راستین، مطالعه نمایید…

 



جهت کپی مطلب از ctrl+A استفاده نمایید نماید



  انتشار : ۲۷ تیر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 1098

برچسب های مهم

بروکر پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن

با POCKET OPTION یک معامله‌گر حرفه‌ای شوید یک پلتفرم معاملاتی قابل اعتماد برای همه هر معامله‌گری می‌خواهد تا در بهترین شرایط سود ببرد و نمی‌خواهد نگران امنیت وجوه شخصی خود باشد. اولین کار واضحی که یک معامله‌گر مبتدی انجام می‌دهد بررسی سایت‌های مختلف معامله آنلاین ... ...

دریافت فایل : بروکر پاکت آپشن
فیزیک دوم دبیرستان   فصل 5 چگالی

فیزیک دوم دبیرستان فصل 5 چگالی

حجم فایل : 625.8 KB نوع فایل : پاور پوینت تعداد اسلاید ها : 9 بنام خدا فیزیک دوم دبیرستانفصل 5(چگالی) جرم یکای حجم هر جسم را چگالی یا جرم حجمی نامیده و با نشان می دهیم و یکای آن در SI ، است. بنابراین : چگالی جسم نمونه جدول چگالی اجسام جرم یک لیتر آب چند کیلوگرم است؟ مثال ... ...

نمونه سوالات برق صنعتی و تابلو برق فنی حرفه ای | همچنین 700 نکته برق صنعتی

نمونه سوالات برق صنعتی و تابلو برق فنی حرفه ای | همچنین 700 نکته برق صنعتی

این مجموعه مناسب برای هنرجویان هنرستان های فنی و کاردانش و همچنین هنرجویان سازمان  فنی و حرفه ای و سایر آموزشگاه ها جهت آمادگی آزمون می باشد فایل های داخل این مجموعه :  مجموعه ی 1125 سوال چهارگزینه ای در خصوص برق صنعتی درجه 1و2 و تابلو برق فنی حرفه ای با کلید هفتصد ... ...

دانلود پاورپوینت  اینترا آئورتیك بالون پمپ

دانلود پاورپوینت اینترا آئورتیك بالون پمپ

قسمتی از متن.....   اینترا بالون پمپ یك دستگاه اختصاصی كمكی قلب میباشد در این روش یك كاتتر بالون دار را از طریق شریان فمورال وارد آئورت نزولی كرده و در هنگام سیستول بطن و انقباض بطن چپ وهنگام بسته شدن دریچه آئورت این بالون باد شده و با افزایش حجم در آئورت پرفیوژن كرونری ... ...

سابلیمینال درمان افسردگی

سابلیمینال درمان افسردگی

افسردگی چیست و چرا اهمیت دارد؟ افسردگی یک حالت خلقی شامل بی‌حوصلگی و گریز از فعالیت یا بی‌علاقگی و بی‌میلی است و می‌تواند بر افکار، رفتار، احساسات و خوشی و تندرستی یک فرد تأثیر بگذارد. افراد افسرده هم می‌توانند احساس ناراحتی، اضطراب، پوچی، ناامیدی، درماندگی، بی‌ارزشی، ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما